https://www.youtube.com/watch?v=mrT-6iXJPl8&feature=youtu.be

Sustainability from Brazil to the world.

We come from Brazil but we have a global concern.

And among C-Pack®'s values is a constant concern with the social and ecological aspects of our operations, in terms both of our manufacturing structure and our activities and products.

We are constantly making investments in research and development to offer innovative solutions to the market that are able to fulfill the most daring performance, cost and packaging savings goals.

Our values

A global reference in innovation.

C-Pack®'s mission is to deliver the best packaging solutions, while applying the best resources to give wings to our clients' imagination and creativity. Through our pillars comprising reliability, quality, efficiency, commitment, innovation and agility, we have become a global reference in the manufacturing of plastic tubes for the cosmetics segment.

Como construímos nossa história.

2002
2003
2004
2005
2006
2008
2009
2010
2014
2018

2002 – Início das operações

Após longo período de projeto e pesquisa, foi escolhida uma sede provisória e contratados os primeiros 14 funcionários.

A missão desse grupo foi desenvolver o projeto operacional e preparar as instalações para a chegada dos equipamentos de produção em 2003.

2003 – Início das atividades fabris

Com a chegada da primeira linha de produção, as equipes de operação foram montadas, treinadas e iniciaram o processamento dos primeiros pedidos com a abertura das atividades comerciais no Brasil e no exterior simultaneamente.

2004 – Lançamento do Tubo Oval de 35 Ø

Como projeção do seu DNA inovador, a C-Pack lançou o primeiro tubo oval extrudado produzido no Brasil.

Esse produto alavancou vendas e promoveu a abertura de novos clientes médio e grandes.

2005 – Lançamento do Tubo Labial

Inovação no mercado cosmético nacional, o tubo Labial no formato chanfrado foi lançado para o atendimento de uma fatia de mercado em um momento muito promissor dos produtos de maquiagem.

Início da produção de tampas flip-top in house

Com novos investimentos em moldes e máquinas de injeção e o desenvolvimento de fornecedores nacionais, a C-Pack lançou as primeiras tampas flip-top com design moderno e prático.

2006 – Lançamento do Tubo e Tampa Oval 50 Ø

Primeiro item do formato no mercado brasileiro, foi desenvolvido para lançamento de uma linha de shampoos e condicionadores e depois tornou-se um dos mais renomados produtos da C-Pack.

2008 – Inauguração do novo parque fabril

Com 9.800m², em um terreno de 32.000m², foi concebido a partir das melhores práticas de GMP, conservação de energia, lean manufacturing e responsabilidade ambiental.

Ambiente de produção saudável para os colaboradores e o meio ambiente, eficiente em layout e logística e com características inovadoras de construção e organização.

2009 – Alcançamos a liderança

Com a terceira linha de produção que foi instalada na nova planta, a C–Pack® alcançou a liderança em termos de qualidade, inovação e volume no mercado brasileiro.

2010 – Ampliação da capacidade

Com a instalação da quarta linha de produção em 2010 e da quinta e sexta linhas em 2011, a empresa consolidou-se como líder no mercado Latino Americano em capacidade produtiva, inovação e qualidade.

2014 – Ampliação do parque fabril

Para atender o forte crescimento de demanda, ampliamos o parque fabril em mais 4.000m² com áreas destinadas a estoque e movimentação de materiais, sem deixar de inovar e apresentar novas soluções de produtos e serviços ao mercado.

2018 – Mais inovação

Cumprindo o compromisso de melhoria contínua dos produtos, a C-Pack investiu nos mais modernos equipamentos de decoração, ampliando sua capacidade de HotStamping e SilkScreem e inovando em decoração de alto nível de acabamento e capacidade de cobertura .

For 16 years winning prizes for excellence.

Development & Innovation that make a difference.

In the last few years the company has invested in several areas, such as to create Core.D (Multidisciplinary Research, Development & Innovation Center), which has ensured the more than 21 prizes the company has won.

Roberto Hiraishi Trophee

  • Entity: Novaeditora Publishing House and Embanews Magazine
  • Segment: Packaging
  • Category: Marketing
  • Awarded packaging: Slim Tube

Champions of Packaging Survey

  • Entity: Packing Cosmética Magazine
  • Segment: Packaging
  • Category: Tube

EmbalagemMarca Prize

  • Entity: EmbalagemMarca Magazine
  • Segment: Packaging
  • Category: Marketing
  • Awarded packaging: Repelex Kids

Roberto Hiraishi Trophee

  • Entity: Novaeditora Publishing House and Embanews Magazine
  • Segment: Packaging
  • Category: Marketing
  • Awarded packaging: Ox Plants

Suppliers’ Certification

  • Entity: Johnson & Johnson
  • Segment: Cosmetics
  • Category: Level Commitment

Roberto Hiraishi Trophee

  • Entity: Novaeditora Publishing House and Embanews Magazine
  • Segment: Packaging
  • Category: Technology
  • Awarded packaging: Dove Advanced Therapy

Pesquisa PACK de Preferência

  • Entidade: Revista PACK
  • Segmento: Embalagem
  • Categoria: Bisnaga

Suppliers’ Certification

  • Entity: Johnson & Johnson
  • Segment: Cosmetics
  • Category: Bronze Level

IEL/SC Trainee Program Prize

  • Entity: Euvaldo Lodi Institute – IEL/SC
  • Segment: Social Responsibility
  • Category: Best trainee program practices – Midsize Companies

Pesquisa Feras da Embalagem

  • Entity: Packing Cosmetic Magazine
  • Segment: Packaging
  • Category: Tubes

Suppliers’ Certification

  • Entity: Laboratório Aché (Laboratory)
  • Segment: Pharmaceutical
  • Category: Supplier certification program

IEL/SC Trainee Program Prize

  • Entity: Euvaldo Lodi Institute – IEL/SC
  • Segment: Social Responsibility
  • Category: Best trainee program practices – Midsize Companies

Suppliers’ Certification

  • Entity: Johnson & Johnson
  • Segment: Cosmetic
  • Category: Packaging Development Innovation Award

Top Suppliers Prize

  • Entity: Uppharma Magazine
  • Segment: Pharmaceutical
  • Category: Promotional Packaging – Share of Mind

Top Suppliers Prize

  • Entity: Uppharma Magazine
  • Segment: Pharmaceutical
  • Category: Promotional Packaging – Concept

Favorite Pack Survey

  • Entity: PACK Magazine
  • Segment: Packaging
  • Category: Tubes

Top Suppliers Prize

  • Entity: Uppharma Magazine
  • Segment: Pharmaceutical
  • Category: Promotional Packaging – Concept

Top Suppliers Prize

  • Entity: Uppharma Magazine
  • Segment: Pharmaceutical
  • Category: Promotional Packaging – Share of Mind

Roberto Hiraishi Trophee

  • Entity: Novaeditora Publishing House and Embanews Magazine
  • Segment: Packaging
  • Category: Sustainability
  • Awarded packaging: Post Consumer Recycled (PCR)

Favorite Pack Survey

  • Entity: PACK Magazine
  • Segment: Packaging
  • Category: Tubes

Boticário Suppliers Award

  • Entity: Boticário Group
  • Segment: Cosmetics
  • Category: Tubes

Favorite Pack Survey

  • Entity: Pack Magazine
  • Segment: Cosmetics
  • Category: Tubes (highlighting Customer Services)

Top Suppliers Prize

  • Entity: Uppharma Magazine
  • Segment: Pharmaceutical
  • Category: Promotional Packaging – Concept

Top Suppliers Prize

  • Entity: Uppharma Magazine
  • Segment: Pharmaceutical
  • Category: Promotional Packaging – Share of Mind

Prêmio EmbalagemMarca Grandes Cases de Embalagem

  • Entity: EmbalagemMarca Magazine
  • Segment: Pharmaceutical
  • Category: Product
  • Product: Linha Neo Etage Eudora

Abre Awards for Brazilian Packaging

  • Entity: Abre
  • Segment: Cosmetics
  • Category: Vovó Natura
  • Product: Embalagem de família de produto

Roberto Hiraishi Trophee

  • Entity: Novaeditora Publishing House and Embanews Magazine
  • Segment: Packaging
  • Category: Technology
  • Product: Oval 40

Top Suppliers Prize

  • Entity: Uppharma Magazine
  • Segment: Pharmaceutical
  • Category: Promotional Packaging – Share of Mind

Top Suppliers Prize

  • Entity: Uppharma Magazine
  • Segment: Pharmaceutical
  • Category: Promotional Packaging – Concept

Pesquisa Pack de Preferência

  • Entidade: Revista Pack
  • Segmento: Cosmético
  • Categoria: Bisnagas e citação em injeção

Prêmio de Responsabilidade Social da Alesc

  • Entidade: Alesc
  • Segmento: Responsabilidade Social
  • Categoria: Privada

Prêmio EmbalagemMarca Grandes Cases de Embalagem

  • Entidade: Revista EmbalagemMarca
  • Segmento: Cosmético
  • Categoria: Boticário – Quem Disse Berenice

Prêmio Abre da Embalagem Brasileira

  • Entidade: Abre
  • Segmento: Cosmético
  • Categoria: Mantercorp – Pinpoint

Premiação de fornecedores Boticário

  • Entidade: Grupo Boticário
  • Segmento: Cosmético
  • Categoria: Bisnaga

Great Packaging Study Cases

  • Entity: Avon – Korres Line
  • Segment: Cosmetics
  • Product: Korres Line

Abre Awards for Brazilian Packaging

  • Entity: Hypermarcas
  • Segment: Cosmetics
  • Category: Packaging Technology for Cosmetics, Personal Care, Health and Pharmaceutical Products
  • Product: Paixão Exótica Exfoliating Gel Oil Tube

18º Encontro de Fornecedores / O Boticário

  • Entidade: Grupo Boticario
  • Segmento: Cosmético
  • Categoria: Bisnagas

Pesquisa PACK de Preferência

  • Entidade: Revista PACK
  • Segmento: Embalagem
  • Categoria: Bisnagas e tubos

DUPONT Prize at the Awards for Packaging Innovation

  • Entity: Coty
  • Segment: Packaging
  • Awarded packaging: Transparent tube for Paixão Exótica Exfoliating Gel with DuPont™ Surlyn®

19th Suppliers’ Meeting / O Boticário

  • Entity: Boticário Group
  • Segment: Packaging
  • Categories: Tubes

21st Suppliers’ Meeting / O Boticário

  • Modality: Recognition
  • Entity: Boticário Group
  • Segment: Cosmetics
  • Category: Tubes

Resgata Certificate

National Social Responsibility Seal for Work in the Prison System
Check the certificate

Resgata Certificate

National Social Responsibility Seal for Work in the Prison System
Check the certificate

Our clients

You can trust us.

Our portfolio includes a large quantity of clients from all segments and regardless of their size, either small or large companies, they are the reason why we face the challenge of doing better day after day, and doing things as best as we can.

Join a team that makes a difference.

We make a difference every day, according to our commitment to achieve our objectives, acquire knowledge to advance innovation, and the will to do things the right way and achieve success.

Are you ready to join our team?

Check the job openings available at our company